منتديات هاوي بئر السبع
انا فى حيره افيدونى Oouu_o10
منتديات هاوي بئر السبع
انا فى حيره افيدونى Oouu_o10
منتديات هاوي بئر السبع
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتديات هاوي بئر السبع

زائر أهــــــلا و سهـــــــلا بـــــك

الرئيسيةالرئيسية  هاوي بئر السبعهاوي بئر السبع  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  

انا فى حيره افيدونى

عاشقة البحار
همسه
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
همسه
عضو جديد
عضو جديد

انثى القوس عدد المساهمات : 3
16/12/1979

انا فى حيره افيدونى Empty
مُساهمةموضوع: انا فى حيره افيدونى   انا فى حيره افيدونى Emptyالسبت سبتمبر 12, 2009 5:31 pm

انا فى حيره افيدونى 493562 السلاموا عليكم ورحمة الله وبركاته
سبق وان ارسلت لكم رساله من قبل عن علاقتى برجل وانى اهله رافضين وانى سنه 33 وانه سنى 29 سنه وانى اهله ميش موفقين ووصلنا مع بعض انه مامته قالتله لو اخر واحده فى الدنيا لاءه بدون اسباب وانا عرضت عليه انى اقبلها واتكلم معاها بالرغم من انى ميش عاوزه اعمل دا لكن انا بعمل دا عشان نكمل مع بعض ويبقى فى حلول اقدر اتصرف على اساسها ويبقى فى اسره وبيت واستقرار ومتبقاش هى متخيله انى انا ممتربتش وانى اى واحده والسلام انا قلت انى احاول معاها بكل الطرق قبل اى خطوه تحصل عشان اكون عملت الا عليه لكن دلوقتى جد شيى هو اخيرا قالى انه هيجى من قطر بعد العيد وانه هيكلمهم وهما طبعا هيرفضوا لكن هو هيقولهم انه هيجى لوحده وهيجى يتقدم لوحده وطبعا دا هيترفض عندى فى البيت تماما وهيبقى فى مشاكل لكن انا ميش هتخلى عنه مادام طلع راجل معايا قوليلى اعمل ايه مع اهله ومع اهلى فى الحاله ديت محتاجه حلول لأهله ومحتاجه اعرف اعمل ايه تجاه اى فعل يصادفنى
ولكم جزيل الشكر
تحياتى
همسه انا فى حيره افيدونى 331198
عاشقة البحار
شخصية هامة
شخصية هامة
عاشقة البحار

انثى عدد المساهمات : 10289

مُساهمةموضوع: رد: انا فى حيره افيدونى   انا فى حيره افيدونى Emptyالأحد سبتمبر 13, 2009 2:04 am

قصتك كثير بتحير ما الها حل لان المشكله رحتكون عند اهلك واهله

واهاي اكبر مشكله بتواجهكم يا اما بتوسطوا ناس يدخلوا ويقنعوا الطريف

او بتتركو بعض اذا ما في اي موافقه من الطرفين ~~~~~~

او تنكم بتتخذوا قرار انكم تتزوا بدون موافقة الاهل وبعد ما تتزوجوا يمكت تصفى القلوب

ويوافق الاهل ويقبلوا بالامر الواقع ~مع انه حل صعب عليكم بس هاي الي موجود ما في ايدكم شئ

الله يوفقكم وتزوجوا على خير ~~~~~~~~~

تقبلي مروري ~~~~~~~~
تالا
عضو نشيط
عضو نشيط

انثى عدد المساهمات : 761

مُساهمةموضوع: رد: انا فى حيره افيدونى   انا فى حيره افيدونى Emptyالأحد سبتمبر 13, 2009 1:51 pm

عزيزتي همسة ....

لا اظن انك سوف تسعدين مع حبيك اذا تزوجتي رغم انف اهلة واهلك ..

ان من اساس الحياة السعيدة ... ان يكون هناك رضاء من الاهل ...

صدقيني لا يوجد اهل علي وجهة الارض لا يريد مصلحة ابنتة ..

ثم هل انت مستعدة للغربة ... واما ادرك ما الغربة ...

اضم صوتي الي صوت عاشقة البحار ..

فمن الافضل ان يكون طرف ثالث يساعدكم...

او اتركعو بعضكم اهون لكي ,,,

وما هذا الا بداية لهم والمشاكل ,,

سيبك منها ...

ون شاء الله يبعث لك ابن الحلال عالصوال

يبحبك ويحميك برضا من اهلة واهلك

تقبالي مروري
almaas
شخصية هامة
شخصية هامة
almaas

انثى القوس عدد المساهمات : 8807
16/12/1988

مُساهمةموضوع: رد: انا فى حيره افيدونى   انا فى حيره افيدونى Emptyالإثنين سبتمبر 14, 2009 7:55 am

أضمـ صوتي }

لـ تالا و .. أريج

،

ربنا يوفقك يا روحي ][ انا فى حيره افيدونى Icon_cry

~
Abla hekmat
عضو جديد
عضو جديد
Abla hekmat

انثى عدد المساهمات : 1

مُساهمةموضوع: رد: انا فى حيره افيدونى   انا فى حيره افيدونى Emptyالأربعاء سبتمبر 16, 2009 6:03 pm

انا فى حيره افيدونى 370986 اختى همسة العزيزة ...
انا فى حيره افيدونى 370986 في المرة الاولى كتبتي انك بتعرفى الشاب دة من 9 سنين و بتحبية من 3 سنين و انك متمسكة بية
انا فى حيره افيدونى Icon_question طيب هو فين؟ و اية حقيقة شعوره ناحيتك؟و لية مش متمسك بيكي ؟
انا فى حيره افيدونى Icon_exclaim لانه لو بيحبك زي ما انتى بتحبية كان اكيد عمل حاجة
انا فى حيره افيدونى Icon_question ولا انتى اللى حبتية من 3 سنين و هو لأ ؟
انا فى حيره افيدونى Icon_arrow ولا كنتو بتعملو اية في 3 سنين لو انتو الاتنين بتحبو بعض ؟
انا فى حيره افيدونى Icon_study فروق التعليم مهمة يا همسة . وانتى مؤهلك بكالوريوس اعلام يعني حاجة تملا العين
انا فى حيره افيدونى Icon_study طيب هو مؤهله اية و بيشتغل اية ؟
انا فى حيره افيدونى Icon_study و انتى طبيعة شغلك اية لان ممكن يكون الاعتراض على حاجة مرتبطة بعملك اللى هو مرتبط بمؤهلك
انا فى حيره افيدونى 899807 تفكيرك تتناقشي مع والدته فية شجاعة منك و يؤكد ان الشاب دة رقم 1 في حياتك
انا فى حيره افيدونى 383749 بس مناقشتك دي ليها نتيجة من اتنين اما والدته تحرجك او انك تحرجيها و في الحالتين شئ لا تحمد عقباه
انا فى حيره افيدونى Icon_bounce و اسمحيلي اقولك ان الشاب اللى يقول للبنت اللى بيحبها( انتى فكري و انا هاسمع كلامك ) بيكون شخصية سلبية عيوبها اكتر من ميزاتها
انا فى حيره افيدونى 256206 و انا حاسسة انك فعلا زي ما كتبتى في الاول انتى متعودة على الشاب دة لكن انتى مش بتحبيه
انا فى حيره افيدونى 66885 نصيحة اخيرة
انا فى حيره افيدونى 370986 انا شايفة ان عندك مشاكل مع اهله و لو حصل و تم الارتباط يبقا انتم خسرتم اهله و هاتعيشو بعيد عنهم يبقا لا داعي تخسري اهلك انتى كمان و تعيشوا بعيد عن اهلكم لان الحياة لن تستمر بينكم بهذا الشكل لان الغربة قاتلة
انا فى حيره افيدونى Icon_sunny حاولى تحصلي على رضا اهلكم
انا فى حيره افيدونى Icon_sunny بدون احراج لأحد خاصة الكبار
انا فى حيره افيدونى Icon_sunny لا تسمحي لاحد بالتقليل من شانك
انا فى حيره افيدونى Icon_sunny انا فى حيره افيدونى Icon_sunny انا فى حيره افيدونى Icon_sunny انا فى حيره افيدونى Icon_sunny اعطي الفرصة لمن تحبينه ليعبر لكي عن حبه (اذا كان يحبك) انا فى حيره افيدونى Icon_sunny انا فى حيره افيدونى Icon_sunny انا فى حيره افيدونى Icon_sunny انا فى حيره افيدونى Icon_sunny
برنس
عضو فعال
عضو فعال
برنس

ذكر الجوزاء عدد المساهمات : 1441
21/06/1991

مُساهمةموضوع: رد: انا فى حيره افيدونى   انا فى حيره افيدونى Emptyالخميس سبتمبر 24, 2009 2:23 am

؟؟؟؟؟ مشكلتك عويصه

انا فى حيره افيدونى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-